feliciachotnikorn

Direktlänk till inlägg 12 december 2013

Godmorogn alla pinglor!

Av Felicia Chotnikorn - 12 december 2013 07:49

   

Tjena, vakna för en stund sen och mamma ringde och sa att det var sovmorgon, så fick sova lite mer hehe! Har precis fått i mig lite frukost, och nyss borstat tänderna, snart blir det att kila iväg mot bussen, tog ju sena bussen idag så får gå 1km, men alltid skönt med en morgon promunad, uppfriskade och man mår ju bra utav lite motion! Känner att detta dag kommer gå hur snabbt och hur bra som helst! Vi hörs senare ska dricka upp mitt kaffe innan jag kilar iväg kram! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Chotnikorn - 14 december 2013 12:30


  Men var iallefall i skolan igår & det gick asbra, så det känns skönt, åkte hem till älskligen runt 4, och sen har vi bara vart hos honom, Olle och Hjärtat var i garaget hela dagen igår, men blev inte riktigt klara, så nu 'är han ute och svetsar ...

Av Felicia Chotnikorn - 12 december 2013 21:46


  dags för mig att lägga mig, för i morgon så stiger jag upp redan vid 06;00 tänkte att jag skulle försöka våga  mitt hår eller nått sånt så får se ifall det blir fint, sätter på en film nu så att jag somnar till den, men bloggar  mer i morgon...

Av Felicia Chotnikorn - 12 december 2013 19:40

Hejsan, sitter på bussen påväg hem! Vart i skolan hela dagen idag och gick hur bra som helst, fått nya motivering så i morgon blir det att vara där hela dagen, får se hur det går men det ska nog gå jätte bra! Sen blir det att åka till min älskling ...

Av Felicia Chotnikorn - 11 december 2013 21:27

Gokväll eller nått sånt, tänkte bara göra ett inlägg nu innan jag går och lägger mig, för i morgon blir det att gå upp tidigt, mamma väcker mig redan vid 06:00 eller någonting sånt, sen återstår det och ser om jag åker med henne eller om jag tar buss...

Av Felicia Chotnikorn - 11 december 2013 20:37

7 dagar kvar till skolavslutningen! 13 dagar kvar till julafton! 20 dagar kvar till nyår! 82 dagar kvar tills jag fyller år! Känner att de inte alls är många dagar kvar & det kommer gå så otroligt fort! Allt är så himla bra & jag är så jävla ...

Presentation


Hej alla pinglor! I min blogg kommer du få läsa om allt från himmel till jord, bland annat om min vardag, mitt liv & party och massa annat kul, Hoppas du stannar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards